poniedziałek, 28 grudnia 2009

Rosyjskie posiłki / Russian reinforsments



No i po świętach - a, że urlop az do poniedziałku, to i mozna sie jakaś małą robótka zajać.
Rosjanie - piechota w zimowych ubrankach, 2x ISU122 i drużyny przeciwpancerne. I o tym trzecim zestawie chciałem wiecej napisać - wreszcie dostępny oficer NKWD , solidny twardy plastik, trochę nadlewek (ale raczej dosc duże i łatwo usunąć) naprawdę jestem zachwycony zestawem!!
Do tego ISU do szybkiego montażu - muszę powiedzieć, spodziewałem sie czegoś gorszego...zostałem przyjemnie rozczarowany - na wystawę modelarska tych modeli nie weźmiesz ale do gry - wyśmienite (zamówiłem sobie pantery dla Niemców).
A jak widać na drugim zdjęciu , Niemcy juz maja podstawki - podkład i malujemy...

O well, Christmas time is over... But i still have some time left to do some Russian (mostly) reinforcements. Infantry (winter uniform), 2x ISU 122 Tank Destroyer and some anti tank teams. I wanna talk a little more about this last set - great new molds!! Finely a good nkvd officer, got to love`em!! The fast assembled ISU are not bad too - lets be honest its not a DRAGON quality but for wargames - PERFECT.
And finely the Germans - based them finally, just need to spray them black and I will start painting ASAP!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz