niedziela, 14 lutego 2010

Zima / Winter





Na zewnatrz biało - przez ostatni czas nie zrobiłem wiele, ale jednak. W telegraficznym skrocie;
- dorobiłem troche ruinek i posypałem je śniegiem
- ISU - doczekały sie zimowego kamuflażu (bez użycia aero)
- zaczołem malować piechote rosyjska
- czytam podręcznik do Full Thrusta :)(udało mi sie upolować jeden na wyprzedaży za 5zł!)
- zabrałem sie za pantery!

Its white outside - keeping it short, didn't do many, but what I did is right here;
- mead some new ruins, and added snow on them
- painted my ISU tanks in winter camo whiteout airbrush!
- im painting soviet infantry right now
- reading Full Thrust rulebook (got it rely cheap!)
- im starting to work on my Panther tanks!

1 komentarz:

  1. No, no Bagu, klimatyczne te Twoje ruinki! Bardzo ładne wapno na "eskach". Czekam na to jak wyjdą figurki ;)

    OdpowiedzUsuń